Tec Air Tec Air logo

Najbolji dizajn. Za najbolje rezultate.

Tec Air nije proizvod. To je proces. Fokusirajući se na ključne proizvodne procese mi smo uspeli da otkrijemo načine na koje možemo da poboljšamo krajnji proizvod. Od detaljnog razmatranja gde i kako se spajaju slojevi materijala do načina na koji primenjujemo zakrivljenje nosa (rokera) na dasci, ni jedan deo procesa dizajniranja se ne zapostavlja.

Ključne oblasti konstrukcije nalaze se unutar daske. Pažnja koju posvećujemo unutrašnjosti daske obezbeđuje najbolje rezultate spolja.

Image of Red Paddle Co Ride boards


Sve počinje sa materijalom.

Mi koristimo samo najkvalitetniji drop stitch. Drop stitch je naziv materijala koji se nalazi unutar daske na naduvavanje. Red Paddle Co daske prave se od namenski proizvedenog, izuzetno gustog drop stitch materijala koji im daje snažnije i čvršće jezgro. Ako pogledaš Red Paddle Co dasku spolja videćeš hiljade malih rupica koje se prostiru od nosa do repa i od boka do boka. Svaka rupica predstavlja jednu unutrašnju nit. Mi ne koristimo linearni drop stitch materijal koji se masovno proizvodi. Taj materijal je jeftin i loše se ponaša pod velikim pritiskom. Daske pravljene od linearnog drop stitch materijala možete uočiti po tome što imaju ravne linije umesto rupica po sebi

Počinjemo tako što mašinom ispletemo unutrašnje jezgro. Zatim ispletenu površinu prekrivamo lepkom koji ima dvostruko dejstvo. Lepak zapečati vezeni materijal tako da postaje nepropustan i ujedno lepi drugi sloj materijala koji se primenjuje u sledećoj fazi proizvodnog procesa. Zatim lepimo površinski, prijanjajujći sloj gornjeg dela daske, peraja i druge delove spoljašnjeg sloja.

Red Paddle Co TecAir


Istina o boku

Bok ume da bude najslabija tačka na dasci na naduvavanje. To je mesto gde se sjedinjuju svi slojevi materijala i gde je teret vazdušnog pritiska najveći. Red Paddle Co daske imaju tri sloja trake na boku što ih čini najsnažnijim daskama na tržištu. Većina drugih dasaka ima samo jedan sloj. Naš bok od tri sloja skoro u potpunosti otklanja rizik da će se materijal probušiti ili pokidati, što ti dozvoljava da samouvereno koristiš dasku. Mogao bi potpuno da ukloniš spoljni sloj trake sa boka i daska bi i dalje mogla da se koristi. Druge daske bi se odmah izduvale kada bi uklonio sloj trake ili kada bi ga probušio.

Rokeri brzi poput munje

Mi ugrađujemo rokere (zakrivljenja nosa na gore) u naše daske da bi ti dobio jedinstven osećaj dok veslaš. Sve druge daske na tržištu imaju noseve i repove okrenute na gore koji nisu funkcionalni, niti delotvorni u podsticanju klizanja i kontrole. Naši rokeri se postepeno uzdižu na gore. To znači da zakrivljenje kreće skroz u zadnjem delu daske i polako se uzdiže kako se približava nosu. Ovakavo zakrivljenje je jedan od ključnih sastojaka jedinstvenog osećaja koji pružaju naše daske.

Zahvaljujući njemu naše daske postižu fenomenalne rezultate. Zbog toga naše daske, poput Elite od 427 cm, imaju bolje performanse od svih drugih dasaka na naduvavanje iste veličine i zato su brže i delotvornije od mnogih čvrstih dasaka.

Naš patentirani RSS (Rocker Stiffening System) sistem ojačanja je još jedan od načina na koji kontorolišemo zakrivljenja na daskama. Više o RSS sistemu ojačanja možeš videti u nastavku.

RSS RSS logo

Patentirano Red Paddle Co ojačanje

Zaista smo ponosni na naš RSS (Rocker Stiffening System) sistem ojačanja. Ovaj sistem koristi samo Red Paddle Co - mi smo ga smislili i patentirali da bi neke od naših namenskih dasaka mogle da pruže još bolje rezultate. Funkcioniše tako što se dve letvice za ojačanje ubace u bočne, pojedinačno laminirane džepove. Dokazali smo da ovo čini dasku i do 40% čvršćom.

RSS sistem ugradili smo i u naše daske debljine od 10 cm (osim u dečiju dasku dužine od 285 cm) da bismo im dali jednak nivo čvrstoće kao i našim daskama koje su 12 cm debele. Na taj način daske dobijaju na čvrstoći, a zadržavaju lakoću upravljanja.

Image of Red Paddle Co Ride boards


Napravljen da radi

RSS letvice imaju oblik koji pruža najveću čvrstoću, a i džepovi u koje se one umeću su od visokog kvaliteta. Džepove pravimo odvojeno pre nego što ih laminiramo i zakačimo na dasku da bismo obezbedili da idealno odgovaraju i daju najbolje rezultate. Posvećujemo pažnju svakom detalju da bismo osigurali da RSS sistem ojačanja radi u potpunosti.

Nećeš moći da veruješ koliko su daske čvršće. U zavisnosti od težine rajdera i od pristika pri naduvavanju, daska može da bude i do 50% čvršća od drugih dasaka na naduvavanje istih dimenzija. Zahvaljujući ovom sistemu, sada i rajderi teški preko 100 kg mogu da koriste kraće daske. A nakon što smo ovaj sistem integrisali u Race porodicu, u kombninaciji sa FCC sistemom, daske su brže od onoga što si mislio da je moguće. Što je rajder teži, to RSS sistem ima veći značaj.

Prava revolucija kada su performanse dasaka na naduvavanje u pitanju, naš patentirani RSS sistem jer rezultat posvećenosti pravljenju daska na naduvavanje, kao i uverenja da posedovanje daske na naduvavanje ne treba da predstavlja kompromis u rezultatima, izgledu ili kvalitetu.

MSL MSL logo

Budućnost je MSL fuzija!

MSL fuzija je vodeći proces izrade u ovoj industriji i koristi ga samo Red Paddle Co. Mi smo jedini brend dasaka na naduvavanje koji proizvodi daske u sopstvenom privatnom postrojenju što znači da nijedna druga daska nije ni slična. Evo i zašto...

Razlika je u detaljima. Analizom svih elemenata drop stitch materijala, uspeli smo da razvijemo specijalan proces koji je unapredio sve apsekte proizvodnje dasaka.

Image of Red Paddle Co Ride boards


Prvo smo ukinuli proces premazivanja unutrašnjih šavova istopljenim PVC-om – ovo je bio nepotreban proces, jer naša namera nije bila da proizvedemo dasku sa jednim slojem i ovo je bila samo osnova da se doda spoljašnji/dupli sloj. Takođe, to je bio neuredan proces sa malo kontrole. Umesto toga, premazujemo ovu strukturu lepilom koje je dizajnirano da bude i lepak i sloj koji spaja. Zatim mašinski spajamo sloj strukturalnog PVC-a visoke gustine sa ovim lepljivim slojem u kontrolisanim uslovima – bez uticaja čoveka koji je neizbežan u tradicionalnoj primeni dva sloja.

Ceo ovaj proces se pažljivo radi u fazi sirovih materijala posebno kalibriranim mašinama koje su razvijene za ovaj proces. Rezultat je konzistentna i kvalitetna završna obrada koja ima izdržljivost i snagu konstrukcije sa duplim slojem. Zato što se proces dešava u fazi sirovih materijala, možemo da iskoristimo čvrstinu tela daske kada se materijal stavi pod pritisak dok se daska naduvava.

Sve ovo zvuči jednostavno ali kao i kod najboljeg viskija ili savršeno podešenog motora, komponente i metoda su razmatrani više puta dok se nije stiglo do najbolje kombinacije performansi, kvaliteta i težine.

Dodavanje MSL fuzije TecAir procesu čini naše daske izdržljivijim i pruža bolje performanse. Naš patentirani RSS sistem ojačanja dodaje čvrstoću kada je to potrebno, čineći naše SUP daske toliko jakim da ih može pregaziti i kamion od 22 tone!

FFC FFC logo

Puna kontrola u sprintu

Image of Red Paddle Co Ride boards


Još jedna patentirana inovacija, Forvard Flek Control ili FFC je poboljšani sistem za učvršćivanje prednjeg dela ploče kako bi se uklonio svaki fleks stvoren u sprint fazama trke. Ovo ne samo da povećava brzinu ploče kako bi vam obezbedio konkurentsku prednost, već takođe radi zajedno sa sistemom za ukrućivanje klackalica (RSS) kako bi pružio rigidniju vožnju. Na Vama je da konkurenciju ostavite iza sebe.

5 YEARS FFC logo

Pet godina garancije na Red Paddle Co proizvode

Image of Red Paddle Co Ride boards


SIGURNOST FFC logo

Red Paddle Co vezica za nogu

Image of Red Paddle Co Ride boards