Reklamacije
Prilikom preuzimanja robe kupac je dužan proveriti svoj paket i ukoliko na njemu ima vidljivih fizičkih oštećenja u obliku pocepanih delova ili nagnječenja, kupac može da odbije pošiljku ili da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenog lica. U ovom slučaju kupac je dužan da kontaktira prodavca telefonom na broj +381 66 5843645 , putem e-maila na adresu info@redpaddleco.rs ili pisanim putem dopisom na adresu: i da navede razlog zbog koga je odbio preuzimanje paketa.
Ukoliko je kupac primio paket i nakon otvaranja transportnog pakovanja ustanovi oštećenje robe ili da podaci na računu nisu odgovarajući, kupac je dužan u najkraćem mogućem roku kontaktira prodavca telefonom na broj +381 64, putem e-maila na adresu info@redpaddleco.rs ili pisanim putem dopisom na adresu:
Prodavac je u obavezi da u roku od jednog dana potvrdi da je reklamacija primljena. U roku od osam (8) dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti kupca o odluci u vezi reklamacije (prihvaćena ili odbijena primedba kupca), odnosno o načinu rešavanja reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Prodavac je dužan da reklamaciju reši u roku od petnaest (15) dana od dana prijema reklamacije.
Prodavac će u najkraćem mogućem roku o svom trošku dostaviti artikle za koje se utvrdi da nedostaju u pošiljci ili da su dostavljeni u neispravnom stanju.
Prodavac će učiniti sve što je u njegovoj moći radi rešavanje sporne situacije, a sve u cilj otklanjanja predmetnih nedostataka.